God Jul

Ena näsborren är täppt, så ibland rinner det till utan att jag märker det. Fresh! Annars har det varit ännu en fin dag. 8 grader när jag vaknade. Städade imorse och fick lite semesterpengar. Låg sen runt 13 grader resten av dagen, och solen sken.

Är det lika fint imorgon ska jag nog ge mig ut och motionera lite. Vet inte om jag pallar springa (har sämsta konditionen igen =(), men man kanske klarar av en powerwalk. När vi kommer hem från semestern ska jag och Inga börjar på allvar igen. Det ser jag fram emot! Magen putar lite väl för mycket tack vare allt kakätande. Huvva. Känner mig äcklig!

Men nu ska jag knyta mig tror jag.
Känner mig lite halvsliten. Är nyduschad också, vilket betyder att jag måste borsta håret om jag inte vill vakna med ett skatbo imorgon. Kommer göra det ändå iofs.

Kan ni inte berätta något roligt för mig?

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

att jag ska lägga mig nu! att det är fredag imorgon och vi ska till Sundsvall, ska till revisorskan med våra papper. Att jag oxå känner mig onyttig på alla sätt! För kallt för att powerwalka och ingen lust att gå på gympa. Nej nu vill jag ha snöfria vägar och våååååår!

Puss

2010-02-25 @ 22:08:43
Postat av: C

I love you! Och langar tills vi ska ivag till vintern!

2010-02-26 @ 06:25:38
Postat av: Erika

Att vi får besök ikväll av Leons faster N med man och kusinen N. Sen är det loppis hela helgen lång och jag undrar hur man ska få plats med allting på två ynka bord. Jag hoppas allafall att det kommer mycket folk.

2010-02-26 @ 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback