I gotta go my own way

Hur gör man slut med en vän?

Jag har egentligen vänner som till jag skulle behöva säga.
Jag älskar dig, men jag mår inte bra av att umgås med dig.

Folk pratar om att man inte ska umgås med människor som är energisugare.
Men tänk om man precis har börjat tänka på hur ens vänner är då, och inser att man kanske inte har det nyttigaste förhållandet. Hur gör man? Tänk om det är en väldigt nära vän?

Förstår inte hur folk bara kan "göra slut".
Använder de då frasen; Det är inte du. Det är jag.




Emelie, sluta grubbla!
Du är för trött för det här!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahha vem är det du vill "göra slut med"? Jag gjorde slut med en kompis för många år sedan. Men sedan växte vi på oss båda två och tog upp kontakten igen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback