Söndag

Känner mig lite halvt lost i huvudet.
Var till Karslruhe igår. Handlade lite till mig själv, men mest nödvändiga saker. Så som hårnålar, snoddar, shampoo och balsam. Var faktiskt riktigt duktig med pengarna. Dock hittade jag inga födelsedagspresenter. Jag vill ha sagt rätt upp och ner vad folk önskar sig. Skit samma om de sen vet vad de får. Det är ju nåt de önskar sig iallafall! Så Inga och Leon, vad önskar ni er?

Efter kvällsduschen blev det till att göra sig färdig på två minuter igen. Sarah ringde och frågade om jag ville följa med och titta på handboll, och de skulle hämta mig om två-tre minuter. Jaha, säger jag och står där i handduk. Rekordsnabb var jag där kan jag lova =)

Nu i eftermiddag får vi besök.
Så nu måste jag piffa till mig lite. Vet inte om det ser så respektabelt ut med Daniel's gamla, (snygga!), blåa träningsbyxor...


Jag matchar dem iallafall med fina lila strumpor =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaså, hann du få med dig byxorna? Jag trodde att dom fortfarande låg nere i min tvättstuga=)

2010-02-21 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback