Söndag

Då var det spikat!
Den 14:e april kommer min storebror och min yngre storasyster och hälsar på. De flyger till Frankfurt-Hahn, och hyr därifrån en bil till Elsenz. Tjyvpratade ju faktiskt om det med min käre broder redan i torsdags, men nu var det bestämt lät Ellinor glatt meddela.

Hon har ju redan varit här en gång, men vad gör det. I mitten på april kommer vi ha kanonfint väder. Och med de två kan jag bara ana hur crazy det kommer bli. Me like!

Ikväll var jag och fick mig lite frälsning tillsammans med Christian och Inga. Barnen lämnade vi av på kyrk-dagis. Jag blev alldeles rörd av låtarna som sjöngs. Helt gääälet. Jag som annars är hård som sten.
Jag blev nog uppfylld skulle jag tro..


Mina fina syskon vid Rätanssjön <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback