Tisdag

Nu har jag lugnat ner mig från gårdagens inlägg.

Ikväll ska jag ta och göra tidig kväll. Nämligen efter detta inlägg. Har de senaste två nätterna inte sovit särskilt bra, och sen varit tvungen att gå upp så förgrömmat tidigt. Och även fast jag var ensam hemma hela eftermiddagen, så lura jag ingenting. Istället gick jag runt i huset och försökte hindra mig själv från att trycka i mig kakor och godis. (Jag lyckades!).

Och så närmar sig ju även Alla ♥♥-dag.
Hör folk förbanna denna dag, för att de inte har någon att dela den med. Jag var också så en gång i tiden. Men jag har insett att det inte är någon mening. Har aldrig haft någon käresta på kärlekens dag, så vad har jag egentligen att jämföra med? Dagen blir som alla andra. Jag trivs med det. Det är helt enkelt en vana.
Så låt oss alla singlar vara ensamma tillsammans =)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

AMEN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback