Årsresumé i text.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massa!

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några. Var väl för full för att tänka på det.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min syster och svåger fick världens bästa onge!

Dog någon som stod dig nära?
Ja.

Vilka länder besökte du?
Sverige, Turkiet, Tyskland.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
2009 var ett bra år. Vet inte om jag saknade något.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
26 mars. När lillen kom till jorden.

Vad var din största framgång 2009?

Att flytta röven ur Sverige.

Största misstaget?
Hc2?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga allvarliga skador, men sjuk alltför ofta.

Bästa
köpet?
Aldi-guran.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Och julklappar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Fairytale - Alexander Rybak. Påminner sjukt mycket om Turkiet,
även fast jag inte hörde den en enda gång där nere.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var bra stunder och dåliga stunder.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pussat på Hasse.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Pratat skit.

Hur tillbringade du julen?

På tyskt vis i Elsenz tillsammans med familjen Wiele.

Blev du kär i år?
Förälskad.

Blev du tillsammans med någon?
Nej.

Favoritprogram på TV?
Desperate, OTH, Gossip Girl.

Bästa boken du läste i år?
Da Vinci-koden. Dock inte första gången jag läste den.

Största musikaliska upptäckten?
Leons dop. Så långt sträckte vi oss.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar?

Något du önskade dig men inte fick?
En I-pod =(

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt tårta i Tyskland.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Troligen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Helt plötsligt blev jag en flicka.

Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna, Matthias.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hasse Aro, always.

Vem saknade du?
Nu saknar jag otroligt många hemma i Sverige!

De bästa nya människorna du träffade?
Min tyska familj =)


Kommentarer
Postat av: Låpael

Mwha =) Dein Matthias? =D Jag skall försöka hårdare i år.

2010-01-02 @ 00:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback