Fredag

Är det bara jag som är uppe den här tiden?
Troligtvis inte, men bara jag som nördar framför datorn.
Eftersom Christian är i Usa så kliver jag upp sex på morgonen för att hjälpa till vid frukost. Tredje dagen idag, och det går som på räls. Barnen och Inga åkte nyss, så alone time för Emelie. Det firar vi med att tvätta!

Idag kommer Inga's föräldrar, och stannar till tisdag.
De har varit i Florida sen november, och kom hem för någon vecka sen. Fubb!
Barnen längtar, så är dom olydig så säger man att Oma och Opa inte kommer. Då blir dom snäll. Hårt? Ja, kanske. Men that's life. Can't win'em all...


Kollade på Paranormal Activity igår förresten. I dagsljus.
Efter allt jag hört om den filmen vågade jag inte annat. Helt okej faktiskt.
Men Ellinor skulle nog inte palla. Hon som blir rädd bara av reklamen..

Nu drar jag vidare till tvättstugan. My safe haven <3


Ramus har helt tappat jåmen...

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag behöver oxå tvätta får göra det i helgen! och städa med min nya maskin!

Postat av: Elle

Nej käre nån, skulle aldrig i mitt liv sätta mig och se den filmen alldeles själv. Hur mitt på dagen det än var!

2010-01-29 @ 14:00:15
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback