Lördag

Fick önskemål om uppdatering.
Det är ju inte direkt någonting särskilt som händer.

Idag var jag och stätade på byn. Jag måste ha varit extra noggrann idag eftersom det tog 3 timmar och 15 minuter. Fytusan va jag jobbade på. Fickispengis ner i nya plånkan <3

Igår var jag på Juliane's 18-årskalas. Var hemma vid ett. Mer behövs inte säga. Förutom att jag är less på tyskar som är så trångsynta och inte kan acceptera nya människor.

Ikväll ska jag nog kolla på animerat. Har siktat in mig på två filmer som jag hört är toppen. Det satsar vi nog på. Puss alla söta läsare, och förlåt att jag är seg med uppdatering. Har bara noll inspiration för tillfället.


Tyskbacken i majskrud - me like!


Kommentarer
Postat av: Erika

Nej men vad är det för fin volvo som står där på gräsmattan??

2010-01-24 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback