Namnsdag - 6 januari

Idag säger vi grattis till;

Gertrud, Pia, Raffaela, Raimund.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

6:e januari namnsdagar:

Baltsat, Kasper och Melker alltså egentligen

Kaspar, Melkior och Baltasar eller....

Postat av: Mamma Di

nämen vad vart det? Baltsar ska det vara

2010-01-07 @ 08:02:22
URL: http://brittalovisa.blogg.se/
Postat av: sophia

okej, jag är lite efter i mina blogginlägg just nu.

har över 500 stycken att läsa, så jag låter hellre bli..

därför läser jag detta nu.

men tänkte bara påpeka att tyskarna verkar ju vara lite snurriga., för i sverige har ju faktiskt Pia namnsdag på min födelsedag.

Och det anser jag vara mer rätt än att hon ska hare den 6e januari ;).

2010-01-14 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback