Söndag, o ljuva söndag.

Tur att jag såg andra filmen innan jag somnade igår.
Tur att jag såg hela första också för den delen...

Sitter och trycker på rummet.
Ena näsborren är igentäppt. Hatar när det händer.

På onsdag åker Christian till USA i en vecka. Det betyder alltså att stressnivån kommer klättra upp till tusen, och nu är det också en helg han är borta. Det ska bli intressant må jag säga =)


Kanske skulle man dragit fram dammsugaren och röjt lite på rummet. Hade inte suttit helt fel. Särskilt mattan som blir skitig efter en timme skulle behövt sig en riktig omgång. Så får det bli, om jag orkar.

Have a ball.. on call.
A little poem for you <3




Kommentarer
Postat av: Pappa Din

Dammsuga mattan!? Det fixar Elle med sin mirakelmaskin.

2010-01-25 @ 08:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback