Välkommen 2010!

01.01.2010

Då var vi inne på ett nytt år gott folk.
Hur känns det? För mig känns det som om jag önskar att det här kommer bli det bästa året någonsin. Men med tanke på hur bra förra året var så vet jag inte..

Nya året skålades in tillsammans med tre härliga personer. Kvällen bestod av Fondue. En jäkla massa Raclette-ätande (inte jag som åt). Fia med hutt. Raketer som gjorde alla halvt döv. Min engelska missuppfattas och jag bjuder in mig själv till ett sovrum. Wii Bowling.

Med tanke på att jag steg upp sju igår så var jag rätt slut när klockan började närma sig tre-sträcket. Fick skjuts hem, och somnade så fort jag la huvudet på kudden. Vaknade imorse av att Inga knackade på och frågade om jag levde, och sa att det var lunchdags. Så länge har jag nog inte sovit sen jag kom hit.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Verkar som Du hade en trevlig nyårsaftonskväll. Vi hade det oxå trevligt! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback