Arbetar'n!

Idag inledde jag en låååång arbetshelg. Nonstop tills på tisdag. Vilket betyder att jag jobbar över hela midsommarhelgen. Men inte är jag bitter över det. Medans folk är fattig och bakis efter midsommaraftons debut sitter jag och kasserar in en nedrans massa OB.
Klirrar fint i kassan!


Tänk att vissa dagar känner jag mig så produktiv.
Efter jobb från 7 till 16 idag hann jag med: Hälsa på farmor. Tvätta och hänga tvätt. Laga mat. Ut och motionera. Lyckades till och med pressa in lite kvalitetstid med mina fina vänner. Och jag är inte ett dugg trött =)

Nu ska jag krypa ner i soffan, där jag för tillfället sover eftersom mitt rum fortfarande är under produktion. Ellinor kastade ut mig efter cirkus två veckor. Hon tyckte det blev för varmt. Blir lätt så med sommarvärmen som hägrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback