Lördag

Slog på stort och kollade på Melodifestivalen ikväll.
SVT Play hade fel, och var tvungen att ladda ungefär hela tiden. Hackigt och jävligt, så det slutade med att jag stängde av ljudet under bidragen, och stod ut med hacket under mellanakterna och röstningen.

Anna Bergendahl vann. Man kan ju alltid hoppas att den lilla fjompan har en chans i Eurovision, men jag tvivlar. Inte för att hon är dålig eller så, men känns inte direkt som att ESC handlar om musik längre...


Nu ska jag se om jag orkar hålla mig vaken till klockan elva då en film börjar.


NEJ! Jag anser inte att jag är dåligt inflytande på barnen!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Vem sa att Ni skulle lipa?

Puss!!! Glöm inte blommorna på tisdag! har Du pengar till det?

2010-03-14 @ 10:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback