Torsdag

Fan va aktiv jag känner mig idag.
Går upp klockan åtta, drar på mig gymnastiksskorna, och trots världens snöväder går jag ut och powerwalkar i 40 min. Heja mig! Städar på byn i tre timmar, PENGAR! Ska börja lägga undan pengar nu. Känns som att det är nödvändigt med en resa bokad, och en planerad. Då kanske lite kosing inte skulle skada.
Eftermiddagen var jag dock inte så aktiv, för den var inte så ansträngande.

Ikväll ska jag vara barnvakt igen, och jag hoppas på en lika lugn kväll som gårdagen. Tänkte kolla in Germany's Next Top Model, och sen ska jag såklart se Tyra & Bella's show (vilken bloggare ska inte?).

Men ni får ha en bra kväll. Vi kanske hörs igen =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Här blir det nya avsnitt av lyxfällan!

2010-03-11 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback