Avatar

Häromdagen hade jag filmkväll.
För ett par veckor sedan inhandlade jag och mamma "Avatar". Jag har tappert försökt att få se den tillsammans med min mor, men tv-nörd som hon är så finns det alltid någonting annat att se på. Men i förrgår bestämde jag mig för att det skulle ske. Mamma var inte hemma, utan satt och tryckte uppe i Bryngel. Jag fick se den själv helt enkelt.. Men det var inte fy skam att ha full kontroll över dosan!


Jag tyckte iallafall det var skojigt att glaset gick i blått.
Ska man göra det, så ska man göra det ordentligt!


Angående filmen så var den helt ok. Väldigt snygg gjord må jag säga.
(Jag har väldigt svårt att säga att en film var "asbra")

Kommentarer
Postat av: C

Men Emelie Beatrice Haraldsson!!!! Filmen är juh ass bra!! Du må juh gå och se den på bio, kanske de som gör de. Trodde den skulle va kass men jag ääälskar den nu! :D

<3

2010-05-29 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback