Vårruset!

Igår morse klockan åtta lämnade Hondan Rätan för att söka varmare breddgrader. Med andra ord Sundsvall. Resenärerna var Mamsen, Bettan, Emlan, och Erkki. I Birsta city mötte vi upp Ellicious. Efter ett antal rundor på varuhuset var man egentligen för trött för att klara av det vi egentligen kommit dit för, nämligen Vårruset!

Viljan till trots klädde vi om på IKEA-toaletten..


Peppade flickor med nummerlappar.


Bettan och Emlan - Alltid redo!

Ellinor var rädd att jag skulle hinna före henne och ville därför att vi skulle springa tillsammans. Vi höll oss vid varandras sida tills upploppet då jag spurtade ifrån henne, och kom därmed före alla i vår grupp. Tog mig runt på ca 34 min. Jag fann det helt okej för att ha varit en aning oaktiv på senaste tiden.


Trött och nöjd på vägen hem.
Med en rosa medalj, och skosnören från BRIS.

Det var den dagen. Tack för mig, tack.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det var en rolig, men aningens jobbig dag!

Postat av: Sara

Duktiga brudar! =) Nästa år hänger jag med!

2010-05-27 @ 10:50:35
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback