Peppar!

Shet alltså, nu laddar vi inför Forum!!!
Jag och Ellinor var upp på Skalet idag och kikade på våran stuga. Jäkla fräsch såg den ut, och inte så långt ner till hotellet som vi trott från början. Score! Ska bli så jäkla roligt med tredagars fest tillsammans med Baconrullen Elle, och Partyprissen Sophie!!! Och få träffa en massa människor man inte sett på år och dar, bla älskade lilla pruppMadde, och Mallan =)

Ska snart iväg till Svenstavik. På Dollar, och Bolaget för att bunkra upp..

Och förresten, JAG TOG KÖRKORT IGÅR! :D
Banne mig på tiden..


Återförening på G!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis Emelie!!!!

Postat av: Mamma Di

Ja jag säger väl grattis igen då!

2010-11-11 @ 08:18:37
Postat av: Pål

Grattis, Emli =)

2010-11-11 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback