Åke-Tråk..

Märks det att jag tycker det är tråkigt att blogga?

Hänger mest i Ö-sund för tillfället. Huserar hos Kajsa. Ligger och fiser på henne varenda natt, och det är fina grejer det! Nästa vecka börjar jag köra på körskola igen (anser att det inte är en dag för tidigt), och förhoppningsvis är jag bra nog för att få det snabbt överstökat. Behöver det också nu när jag fått troligtvis fått jobb till vintern också. Yey! Blir alltså till att stanna i Rätan ett tag till iallafall...

Kajsa, Mio och Andreas drog på bilkurragömma och lämnade mig hemma med Idol. Nu när programmet är slut kan jag säga att jag ångrar det bittert. Sitter och glor på debatt och går till kylskåpet hela tiden. Har insett att jag vill äta när jag är ensam och uttråkad. Inte bra! Imorn åker jag hem till Rätan och äter tårta innan jag åker tillbaka till stan igen. På lördag blir det fotboll, och sen blir det fest. Göttmos =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback