Bored.

Tänk att klocka är bara elva, och det känns som att hela dagen borde gått. Eftersom Pärra var ut igår så var jag lite orolig att han inte skulle vakna om arbetarna ville in. Och jag kände också att jag inte ville springa upp med täcket, (sover fortfarande bara i underbyxor. Känns inte normalt..). Klev därför upp halv åtta. La i en maskin tvätt. Pratade med min käre moder.
Nu är sista maskinen igång. Och sen har jag resten av dagen att döda.
What to do?

Tycker ju det är ganska roligt att blogga för tillfället, men har inte överdrivet mycket saker att skriva om. Det regnar ute. Pärra har åkt iväg och paddlat kajak med sina vänner. Och jag är uttråkad! Får väl bli film eller nåt kanske. Finns inte så mycket annat..


Kommentarer
Postat av: C

Kom till macken så kan vi ha tråkigt tillsammans xD Solka sista jobb dan!!

2011-08-25 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback