En sista tripp till Uppis.

Nu är jag återigen tillbaka i Uppsala.
Får en glad nyhet att badrummet i lägenheten ska börja rivas imorn. Toalett och dusch finns nu tillgängligt nere i tvättstugan. Bokstavligt talat brevid tvättmaskinerna. Men de har iallafall hängt upp ett draperi för dörren. Som att det var en tröst när man ser rakt in i duschkabinen om man råkar gå förbi fönstret. Oops. 

Har i varje fall haft en awesome helg i Örebro. 
Mys på torsdag. Äventyrsbad och relax på fredag. Fest på lördag. Slappdag på söndag.
Precis som en helg ska vara. Lite av varje. 
Har ni tur kanske Cissi lägger upp bilder. Jag bad henne göra det iallafall.

Känns jäkligt bra allt med flytten nu faktiskt. 
Fick hem kurslitteraturen också. Satt och skummade igenom dem, och det känns inte alls skrämmande. Det är saker som verkligen intresserar mig, och då blir skolan mycket roligare!! 

Nej nu ska jag knyta mig.
Hantverkarna hänger på låset klockan sju imornbitti. Jag har prompt sagt ifrån mig ansvaret att stiga upp och öppna dörren. Har nämligen fraktat mina pyjamasar till Örebro redan, så jag sover in the nude. Hoppas jag inte har intagit en smickrande sovställning lagom tills de kommer. Det skulle kanske vara lite pinigt.


Så jäkla fina var vi på lokal =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att dom gör toan lite mindre, så kanske man slipper gå vilse!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback