Goodnight my darlings.

Blev inget besök hos Mallan tyvärr.
Höll upp henne så sent igår så stackarn var alldeles slut efter att ha jobbat hela dagen.

Har istället åkt en tur med bilen och kollat läget för morgondagens resa till Örebro. Är, som ni kanske vet, rätt duktig på att köra fel. Men nu vet jag iallafall hur jag tar mig ur Uppsala. Sen är nästa problem vägen till Örebro, och inne i Örebro.
Men som jag sa till Cecilia; det kommer ordna sig till det bästa tillslut.
Kollat lite på HIMYM, samt klinkat lite på guran. 
Kul att man är inne i en sån period nu när man ska flytta till ett ställe där ingen gitarr finns tillgänglig. Jag försökte flirta med Pärra att jag fick låna med hans, men det sade han prompt nej till. Som att han spelar så ofta liksom...

Nu har jag kladdat ner vägbeskrivning, och har stor tillit till att det här kommer gå prima.
Tur man inte blir stressad så lätt. (Förutom på andra bilister möjligtvis.)
Höhö. Jag lär väl komma med uppdatering när jag kommit fram. 

Nu blir det med all säkerhet madrassen. 
Kommer sakna den!! Sover så jäkla bra, så jag vill bara stuva in den i bilen och ta den med mig. Pärra säger dock att han ser fram emot att ha kvar den där, så han kan variera sig lite gällande sovplatser. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Erika

Meeeen, du är juså duktig på att köra så det är nog inga problems!

2011-08-18 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback