Hej på er.

Ägnar denna regniga söndagskväll åt att tvätta.
Var välbehövligt kan jag tala om. Tror inte jag har haft en helt ren palta på flera veckor. Sunkigt. Men nu får det faktiskt bli ordning på torpet. Kan inte gå omkring och se ut som ett flórat.

Har också, för er som inte vet det redan, bestämt mig för att flytta till Örebro.
Kom in på kursen Socialpsykologi, och jag tackade ja. Sade upp mig från jobbet, och letar nu lägenhet febrilt. Höll på att bli blåst på ganska många tusen för att jag var så angelägen om att ha någonstans att bo. Tur man ändå är lite harig och kollade upp saken mer än en gång..
Har någon tips på boende? Alla bud är välkomna.
Cissi och Jimmy får vara mina ljus i bostadsdjungeln. Man vill ju inte direkt hamna i Örebro's Rinkeby (som tydligen är Vivalla för er som undrade. Där familjen Svensson bor). 


Aja. Ska väl fortsätta med donandet här på läggan. 
Tänkte bara checka in så ni vet att jag lever. 
Hare bra, hej.



Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Joanna Lövdahl bor ju i Örebro! Är du vän med henne på fejjan! Hon kanske vet något eller kan tipsa!

2011-08-08 @ 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback