Hösten närmar sig..

Var in på Cecilia's blogg.
Ska inte sticka under stolen med att jag blev måttligt sugen på lite nya grejer också!!
Tycker ju det är så snyggt med högklackat, men vågar inte riktigt eftersom jag blir så lååång. Men Cissi och jag är faktiskt ungefär lika lång, så jag kanske törs när jag är med henne.

Är sugen på höstkläder! Ska dock lägga band på mig själv. Vi ska ju faktiskt åka till Ullared snart. Och som jag förstått så finns det faktiskt guldkorn där. Kan erkänna att det annars känns lite epa. Lite som Nick's World på Rusta liksom.. Men det ska bli kul att ha gjort det också.


Emelie in the partymood from yesterday.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nicks world, vad är det för märke?

2011-08-14 @ 15:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback