Natti.

Tänk att två av mina favorittjejer fyller år på samma dag. 
Blir bara en massa utgifter när man ska ha presenter till allihopa..
Firar Cecilia till helgen, och i veckan ska jag och Mallan ha middagsmys.

Blev i varje fall ingen solning idag.
Pär-Anders klev upp, för att lika snabbt lägga sig igen. Jag tog en tur till gamla Uppsala i ett jäkla tempo. Var alldeles röd och svettig när jag kom hem igen. Ett par fina åtta kilometrar. Yees! Ska försöka ta mig iväg på Friskis imorn om jag finner orken (sannerligen på tiden..). Måste ändå prata med dem om att "flytta" mitt medlemskap till Örebro istället. Det måste väl funka ändå?!

Eftersom min broder jobbar natt så har det varit en ytterst lugn kväll.
Kollade på The roommate nyss. För att snappa upp hur man ska bete sig när man bor tillsammans med någon. Jag säger bara det Cissi och Jimmy, ni vet inte vad ni gett er in på...

Nu blir det till att knocka kudden och kolla på nåt avsnitt av HIMYM innan jag slocknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback