Örebro!

Jag är numera Örebroare.
Då var det dags igen med andra ord. En ny stad. Ny skola. Och nya människor.
Jäkligt taggad är jag faktiskt!

Det var stopp i toan i imorse. Så med det bestämde jag mig för att bege mig, och vid tio rullade rosa faran ut från Uppsala för denna gången. Överraskade Cissi på jobbet och dödade ett par timmar med henne där innan vi gick och åt, samt letade födelsedagspresent till svärmor. 

Väl hemma i lägenheten hade min avsky mot det röda monstret mitt i vardagsrummet vuxit sig så stor, så stor. Det blev många pärlor på våra pannor innan vi efter många om och men insåg att soffan kommer inte in i förrådet i källaren. Det var först då jag skrev till min hyresvärd och frågade vad jag kunde göra med den. Fick till svar att jag fick göra vad jag ville.. Jaha. Allt slit i onödan..
Får se om någon nappar på blocket. Annars blir det väl tippen.
Någon som vill köpa en röd bäddsoffa? Finns att hämta i Örebro.

HIMYM. Sen sova. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback