Jobbar'n!

Min första arbetsdag i måndags, som skulle vara från åtta till fyra, blev istället från åtta till halv tio. Alltså blev det 13,5 timme. Jag vet inte vad de ville säga med det. Avskräcka mig på något vis kanske?

Imorgon ska jag åka till Alunda för att träffa den andra tjejen själv för första gången. Var dit igår också, men då var handledaren med, och brukarens mamma. Och hon ville umgås lite på tu man hand. När jag kommit tillbaka till stan sen så går jag på och jobbar klockan fyra, och då går jag inte av förrän fem dagen efter. Då blir det alltså 25 timmar jobb innan jag har gjort mitt. Och sen 12 timmar på söndag. Så nu är det på gång kan jag lova!

Idag ställde jag mig och kockade krovstroganoff till mig själv, eftersom Pär-Anders jobbar. Men jag gjorde myyycket, så han ska kunna äta när han kommer hem om han vill, och sen en matlåda till mig. Grrrrrrrreat!


Nu blire duschen, och sen glo på teven antar jag.


Kommentarer
Postat av: sophia

Du är då sannerligen en duktig tjej!

2011-02-17 @ 09:54:06
Postat av: Mamma di!

Duktiga Dej!

2011-02-17 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback