träna träna!

Jag vill träna!
Jag vill få pli på mina kurvor. Men har varken karaktär eller plånbok för tillfället. Inte karaktär nog att gå ut och gå eller springa i den här kylan. Och inte plånbok för att kunna köpa kort på Friskis, that I'm dying to have.. Känns som att det blir mer peppande att gå och träna i fina salar, med fräsch och bra utrustning.

Efter tre månader på BAS får man ett friskvårdsbidrag. Men jag menar, tre månader. På den tiden hinnar man äta mycket kakor.. Kanske detta illamående kan få mig att gå ner några hekto dock. Hoppas hoppas hoppas!


Nu ska jag kolla på BB.
Är det någon annan som tycker Glashuset är så jäkla dåligt.
När det kommer så vill jag bara slå av teven. Jävla stolpskott!

Kommentarer
Postat av: C

Guuurkan juuuh!! :D



Jag vill oxå träna men jag är en fattig tjej för tillfället..

2011-02-25 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback