Civilkurage.

För er, mina kära läsares skull, ska jag försöka vara ärlig.
Jag gillar, framförallt i bloggen, att vara lite hemlighetsfull. Vet inte varför, men jag gillar inte tanken på att vem som  helst kan läsa, om jag nu skriver ut mina innersta tankar. Men anyways, lite kan jag ju berätta iallafall =)

Jag har iallafall kommit in på två av de kurser jag sökt, men de är absolut inte mina första val, så därför väntar jag på besked från de andra. Och så har jag en arbetsintervju på tisdag. Hoppas det går bra!! =D



Kanske jag får jobbet om jag ser ut så här..

Kommentarer
Postat av: Erika

Absolut du får jobbet om du ser ut sisånan!

2011-01-14 @ 17:36:01
Postat av: Far denn

Sömnpedagog???

2011-01-15 @ 09:33:52
Postat av: Elle

Hahaha, jag skratta så jag dog när jag såg bilden och bildtexten :-).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback