Guppy.

Jag och Pär-Anders spenderade hela gårdagen i soffan. Han var tydligen "sjukare än någon jag någonsin träffat", och jag hade inte direkt lust att hoppa upp och hitta på någonting heller. Därför var vi båda överens om att måndagen inte fick spenderas på samma sätt.
Vi snörade därför på oss gymnastikskorna och drog ut på en långtur. Två och en halv timme senare kom vi hem igen. Bara för mig att byta om och bege mig igen. Skulle nämligen på informationsfika på HärjaJämt. En tjejförening på Norrlands. Fika och skitsnack - mycket trevligt!!

Pratade med Felicia en timme också. Hon var lite less på Rätan för tillfället, vilket är ganska förståeligt. Människor är ju rätt förstörda där. Antar det är sådant som händer när man bara ser andras problem, och inte sina egna. Störigt iallafall!

Det var allt för denna gång. Hare bra, hej.



Bara en bild.

Kommentarer
Postat av: Erika

Känner ungefär samma!

2011-02-01 @ 08:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback