Klink-Klonk.

Idag är jag leeeedig.
Har haft skola tisdag, onsdag, och torsdag den här veckan. Sakta kommer minnena tillbaka om hur jäkla jobbigt gymnasiet kunde vara. Som tur är det bara tisdagar och torsdagar vanligtvis. Nu har det varit introvecka.

Var till Norrlands Nation igår också. Beställde ju mitt medlemskort på internet, och där stod det att jag skulle vänta fyra dagar och sen komma och hämta ut kortet. Och när jag kommer säger hon att de troligtvis kommer att börja tillverka kortet nu när jag betalat. Jag trodde hela grejen med att man skulle vänta var för att man just skulle kunna hämta ut kortet på plats. Hon sa också att det kanske blir uppskickat till Rätan, bara för att jag är skriven där. Mongon.



Mina systrar är lika efterblivna som jag. Det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilka är det på bilden? Du skriver att det är dina systrar..men dom ser väl inte sådär efterblivna ut? Iaf inte hon till höger..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback