Vi är på gång!

Hej hopp i lingonskogen.

Återigen en dag med ett helt dagsverke utfört. Fick ett samtal igår där jag erbjöds en plats i kursen "Musikteori 1". Eftersom jag inte kom in på mitt första val som var Socialpsykologi, så tog jag glatt det erbjudandet. Idag var första lektionen. Jag kom utan varken papper eller penna - duktig som man är. Fick låna tuschpennor, så jag fick ett färgglatt och roligt papper iallafall.
Får se om jag fortsätter, eftersom jag är lite skeptisk till att jag kommer klara allting. Men bara jag ger mig banne mig på att jag ska det, så går det nog fint. Får inte slappa med andra ord.

Var på stan och handlade lite nödvändigheter på Clas Ohlson efteråt, så man iallafall har ett block tills imorgon. Hem en sväng och sleva i sig kall köttfärssås, för att sedan åka iväg på arbetsintervju på psykakuten. Chefen skulle göra ett utdrag ur belastningsregistret, samt skicka en anställningsprövning. När allt det var klart (skulle ta högst 3 veckor) så skulle jag få börja gå intro. Kommer förhoppningsvis få jobba på andra avdelningar också. Kommer ju vara timvikarie, så ju mer intro jag har, desto mer kommer jag få jobba. Skönt att vara igång nu =D


Saknar korven dock.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fina ni är!!

2011-01-18 @ 22:35:34
Postat av: linn

psykakut! vad spännande det låter! :D

hoppas allt är bra med du och att du trivs i nya staden! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback