Mums.

Vilken härlig start på dagen. Drömmer om spöken, och vaknar av att det bankar och slår i lägenheten. Upptäckte dock att det var grannen (tror jag). Det är ju rätt lyhört här..

Anyways, igår tänkte jag att jag skulle vara snäll med Pärran och ha maten på bordet tills han kom hem från jobbet. För att kunna göra det skulle jag vara tvungen att gå på affären. Han hade nämnt att det fanns en affär en bit bort, så jag gav mig iväg för att leta efter den. Tror jag irrade omkring i en och en halv timme innan jag hittade ICA. Och sen när jag väl ska gå in så hamnar jag på Coop istället. Hur fan gick det till liksom? Tydligen låg det dörr i dörr. Konstig de är här i Uppsala. Fick världens skavsår som ett brev på posten också. Gött!

Nu är frågan dock va pojken ska få för mat när han kommer hem idag?
Tycker han förtjänar lite husmanskost när han jobbat 12 timmar på en söndag.



Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Du är en snäll lillasyster Du!

2011-01-23 @ 22:01:57
Postat av: Erika

Älskar dig med!! <3

2011-01-24 @ 08:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback