Norrlands Nation!

Hallå min kära läsare. Tänkte ge er en update på livet so far..

Var på Orvars i tisdags. Norrlands Nation's pub. Drack öl, och spelade dart med broder och hans vänner. Mådde som en påse skit när jag vaknade igår morse, men det var ju helt och hållet självförvållat. Kul hade jag iallafall. Hade lite ångest igår eftermiddag när man låg nersjunken och sunkig i soffan, för jag skulle ju faktiskt iväg igen. Hade Reccemottagning igårkväll nämligen. En mottagning på Norrlands för nya medlemmar, där vi fick information om nationen, och chansen att träffa lite folk. Sjukt trevligt var det faktiskt! Fick gå omkring och skriva upp sig på en massa föreningar som man var intresserad av också. Blev någon tjejförening, festförening (wohoo), norrlandskören, och studentradion för min del.
Mötte upp Pärra på Orvar's sen. Drack öl, och spelade dart =P


Har dock börjat tvivla starkt på att Musikteori är för mig.
Visst kan man inte alltid känna sig superglad över att få gå på skolan, men när man har så pass stort inflytande på vad man kan läsa så borde man ju ändå känna en viss upprymdhet över det man pluggar. Jag gör inte det. Jag fattar inte. Och jag tycker inte det är ett dugg roligt. Så troligen lämnar jag WO på det tyvärr.

Då är frågan vad det blir istället. Har ju blivit antagen till en kurs som inte startar förrän vecka 13. Men då skulle jag ju kunna jobba arslet av mig innan dess, om bara proppen lossnar på Psyket och jag får börja gå intro. Jag tror nästan det får bli så alltså.
Ledsen mamma och pappa, om ni blir besviken på mig nu...



Kommentarer
Postat av: Far denn

Inte blir lessna inte!

2011-01-27 @ 13:35:48
Postat av: Far denn

Inte blir vi lessna inte! Ska det va!

2011-01-27 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback