Ytspänning.

Återigen ensam. Pär-Anders åkte iväg på innebandy. Han tyckte jag skulle följa, men jag blir ju så nervös när det är en massa pojkar runt omkring mig.. noooot.

Var till Gränby Centrum idag en sväng. Handlade lite grejer på rea, lite nödvändigheter. Kändes fina fisken det. Var också på ICA, och när vi kom hem lagade jag omelett för första gången i mitt liv. Skitbra vart dom, som väntat. Och mätt blev vi. Två flugor i en smäll. Score!

Bara två dagar kvar till arbetsintervju #1. Vi håller tummarna =)


Kommentarer
Postat av: sophia

LYCKA TILL :D.



och ja, jag vill veta allt om allt som händer, så du får så lov att berätta för mig nåndag ;).

<3

2011-01-16 @ 20:32:18
Postat av: Erika

Lycka till på tisdag, men vi hörs säkert innan dess.

2011-01-16 @ 22:45:01
Postat av: Mamma Di

Duktig! Du kommer att bli en mästerkock! kanske ska du söka jobb på någon krog!

Lycka till iaf imorgon!

Puss!

2011-01-17 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback