Craaaaazy kväll!

Hade en avskedsbjudning igårkväll för Pär-Anders.
Han åker till Krakow på onsdag, och tyckte vi skulle dricka några öl till hans ära.
Och med bjudning menar jag bara han och jag själv.

När klockan slog kvart över armen tog vi cykeln ner på stan. Han körde, jag åkte. In på Svantes, men där var det dödare än graven. Även Orvars gjorde mig besviken. Kvällen avslutades på dubbeltoan uppe på Terassen. Tror inte vi var ute ens 45 minuter innan vi bestämde oss för att köpa nattamat och kolla på film istället. Båda somnade i soffan. Sannerligen en helkväll!


Jag hade på mig en söt kjol som fyndades för 50:-.


Vi konstaterade att dubbelkissningen inte ens hade varit hälften så
awkward om den hade gjorts med någon av mina systrar istället.



Vi träffade en uteliggare som vi försökte frälsa.
Han var dock mer intresserad av att dricka folköl.
Han var mer eller mindre ett hopplöst fall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback