Indiskt och pilsner.

Efter att igår ha åkt runt halva Uppsala för att hitta en bra deal på en telefon så var både jag och min sjuke bror rätt så sluta. Och hungriga. Så vi slog på stort och gick på indisk restaurang. En öl såg till att slinka ner också. Hur nu det gick till.. Satt på uteserveringen och det var sånt underbart väder. Lagomt varmt, och lite fläkt. Inte alls så klibbigt som det varit de senaste dagarna. Ett åskväder skulle nog inte sitta fel faktiskt.

Nu sitter han på soffkanten och ser stressad ut.
Han har varit sjukskriven och jag har haft en lugn vecka, så lite myror i brallan har man nog. Skulle egentligen ha en ledig helg, men A frågade om jag inte ville följa med ut till deras husvagn på Gräsö. Och jag hade inga planer, så då kan man lika gärna jobba. Har snart semester i två veckor, så det är det lika bra att ta på sig så det jobb man blir erbjuden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback