Karlskoga.

Äntligen tillbaka i Uppsala!

Vad ska man säga om helgen då? Är ganska så jävla slut. Satt nog och gapade och snarkade i bussen på väg hem skulle jag tro. En massa sol har helgen bjudit på. Och jag, som aldrig får färg annars, knallar omkring i shorts över halva låren, så nu har jag fått en jäkligt attraktiv bonnbränna. Ser också ut som Rudolf med röda mulen. Sött! Får hoppas att det snart går över till en mer brunfärg, så man ser mer ut som människa.

En fin kommentar jag fick i helgen;
- Jag är så glad att ni alla är här. Och du Rätan, jag är extra glad att du är här!
Sagt av en fyllbult, men inte mindre värt för det inte. Haha.



Här är då bilen vi åkte för att se.
Två tävlingar, och han kom tvåa i båda. 
Jag lovade honom all min disk om han inte vann. Congrats!

Kommentarer
Postat av: Mamma di!

älskar uppdateringar! Dock är jag inte själv lika duktig!

2011-06-06 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback