Stor-REA!

Nu när Rätan sakta men säkert närmar sig så kände jag att det var dags för en tur på stan. Hade lite saker att inhandla, och även lite saker som jag var så sugen på att jag bara var tvungen att ha. Internet är farligt på det viset, man sitter, tittar och längtar. Kläder är roligt! 
Problemet sitter dock i att jag inte tycker om "stan" här i Uppsala. Jag vet inte varför jag känner så, men jag fick verkligen tjata på mig själv för att få ändan ur vagnen. När jag sen är på väg hem så ringer Pärra som vaknat ur sin dvala och säger att han också hade velat ner på stan och kolla. Så blev faktskt två turer igår.

Anyways. En stor REA hade de på H&M. Och ingen blev väl gladare än mig för det. Gjorde några fynd. Bland annat en sååå fin maxiklänning (har letat länge, men inte hittat någon som fallit mig i smaken), som bara kostade 150:-. Blev en liten sminkväska också, och ett nytt nagellack. Har blivit en sucker för nagellack. På Gina köpte jag en poncho, men när jag kom hem så såg jag att den var trasig över armen, så måste ner på stan igen för att byta den. Drygt. 

Men, får se vad denna dag har i sitt sköte.
Ha en fin dag. Berätta för någon att ni tycker om den!




Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Tycker både om Dig och klänningen!

2011-06-15 @ 07:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback