Helg!!!

Fick ihop lite jobbtimmar så här på kvällskvisten.
Bilfärden hem var inte att leka med. Stora vattenpölar, bäckmörkt, och spårigt. Inte okej!
Men jag kom hem helskinnad i vilket fall. Pär-Anders hade gjort pitt-i-anna till mig, eftersom jag tjatat på honom att jag bara ätit frukost under dagen..

Nu är det inte jobb igen förrän måndag, så imorn blir det träning, och sen Orvars!! Blir nog en lugn kväll eftersom jag inte innesitter de ekonomiska möjligheterna för tillfället. En öl, eller två ska jag nog kunna skramla ihop till. Sen tror jag att vi satsar på en helhjärtad myskväll på lördag till Melodifestivalen! Låter som en plan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-12 @ 13:12:20
Postat av: Mamma di

Tycker det låter bra!

2011-03-12 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback