So tell me why we're talking when we dance so good?

Slutade jobba åtta imorse, och då gick jag till stationen och hämtade ut mina biljetter. Skönt att slippa det imorn eftersom jag inte vet om det kommer bli tight med tid. Och rekade vägen så jag vet vart jag ska ta vägen när jag slutar. Men jag ser hellre att det blir lite stressigt än att jag kommer måsta vänta i flera timmar faktiskt.

Brodern och jag drack lite morgonkaffe och språkades vid i soffan.
Han for på jobbet. Ellinor ringde och vi pratade medan jag tog mig iväg på Willys. När jag gick mellan hyllorna och kommenterade någonting om affären hade hon inte ens märkt att jag först bajsat när vi pratade, sen satt mig i bilen, kört fel en gång, parkerat, och sen gått in på affären. Hon trodde fortfarande jag var hemma i lägenheten.


Idag blir det till att ta upp tvätten (hur mycket som helst. Handdukar, lakan, kläder m.m. Kommer måsta springa flera gånger!). Packa ihop. Koka lite ägg. Förbi en sväng på Gränby innan jag far till Alunda och jobbar kväll. Rätt mycket. Varför sitter jag här? Måste sätta igång!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Skaru åka tåg till Örebro? Vet DU något än om påska? Puss på Dig!

2011-03-31 @ 12:52:27
Postat av: Ellinor

hahaha jag hörde väl inte att du sket å grejsa runt..du smög väl..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback