Suuuuperrolig lista!

Denna lista cirkulerar i bloggvärlden.
Inte ska jag vara sämre...




Det första du tvättar i duschen?
- Håret.

Gillar du kaffe?
- Jodå. Dricker inte ofta själv, men om någon bjuder säger jag inte nej.

Hur mår du just nu?
- Bra! Känner mig så produktiv när jag fått mycket gjort så tidigt in på dagen.

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
- -.

Berätta om din senaste dröm.
- Minns inte någon dröm från förgående natt. 

Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den?
- Vet inte riktigt vad favoritmaten är, så jag kan inte svara på det.
Kan dock säga att jag ätit gröt i tre dagar nu, och det är jag sjukt less på...

Vad vill du ha just nu?
- Morgondagen 19.30!

Har du räknat till 1000 någongång?
- Tveksamt.

Använder du smileys?
- Smileysen platsar inom vissa forum, och vissa inte.
Bloggen undviker jag helst det. Men sms och msn blir det många. Får jag inga tillbaka inbillar jag mig att personen är sur.

Har du träffat någon kändis?
- Som Ellinor sa, sett och bytt några flyktiga ord.

Gillar du keso?
- Nä, slipper helst.

Vilken låt hade du sist i huvudet?
- Forgiveness and Love - Miley Cyrus.
Gick och sjöng den för Pärra när han gjorde sig iordning för jobbet.

Vilka länder har du besökt?
- Grekland, Norge, Finland, Sverige, Tyskland, Turkiet, Frankrike, Estland, Danmark, Thailand. Har jag glömt någon?!

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
- Nej!

Brukar du hyra film?
- Ser oftast på datorn, men har hyrt en film sen jag flyttade till Uppis.

Var kommer du vara på lördag?
- I Örebro och vara full!

Har du lockigt hår?
- Ja, svårt fall av självfall (höhö). Särskilt om jag sover med blött hår.

Har du gått in i en vägg någongång?
- En gång uppe på jobbet vet jag. Höll Ellinor's ögonkontakt lite för länge.

Vem höll du senast i handen?
- Lille Leon.

Sover du med Tvn på?
- Nej, men med datorn, oftast.

Tycker du att du är gammal?
- Brukar kommentera att jag är gammal. Men tycker egentligen jag är i en helt ok ålder. Något år äldre vore perfa.

Är du mörkrädd?
- Oftast inte. Inbillar jag mig saker kan det dock vara lite läskigt.

Gillar du ditt liv just nu?
- Helt okej. Hade nog önskat jag hade mer socialliv än jag har för tillfället.

Har du någongång valt att ta ett bad istället för att duscha?
- Sällan. Gillar inte att bada.

Har du bra syn?
- Exceptionell.

Var är dina föräldrar just nu?
- I Rätan. På jobbet med störst chans.

Vad har du på dig just nu?
- Bh, linne, tischa, trosor, byxor och strumpor.
Originellt!

Vad var det senaste du köpte?
- Diverse artiklar på Willys.

Hatar du mer än 3 personer?
- Jag hatar inte!

Använder du sushipinnar?
- Nope. Har inte lyckats bemästra den konsten.

Äger du ett vapen?
- Nej. Make love, not war!

Gillar du ditt hår?
- Vissa dagar.

Hur ofta använder du msn?
- Förut varje dag, hela dan.
Nu - näst intill aldrig.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

egypten.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback