Spinning.

Är för en stund sen hemkommen från Friskis.
Idag var det spinning som stod på schemat.

Ett pass som hette "Start". Vilket med andra ord kan sägas "Gruppen för gamlingar". Det var nämligen jag, en yngre tjej till, och sen en massa seniorer. Men jag gillade det, då slipper man oroa sig för att vara snygg eller någonting. Träningsvärken från Flex satt fortfarande i, så jag höll på att tuppa av när vi var tvungen att stå och cykla. Men jag bet ihop, och klarade hela passet. Härligt gamm-Emelie, nu är du i samma stadie som de flesta 75-åringarna.


Imorn är det jobb. 8 (lördag) - 8 (söndag) 16 (söndag).
De ringde precis och ville jag skulle jobba söndag dag också.
Älskar ett och ett halvt dygnspassen!


En trött Emelie efter spinning.
Nu blire skidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback