Radio Gaga.

Jag tror jag har någon inbyggd väckarklocka i kroppen.
Har de senaste dagarna (när jag inte behövt kliva upp till mobilalarm) vaknat prick åtta. Och då menar jag verkligen prick 8.00. Börjar bli lite rädd för mig själv.

Vet också att jag inte har uppdaterat om några drömmar på länge. Men jag kan berätta att häromnatten drömde jag att jag skulle göra högskoleprovet. Det var fan den värsta mardrömmen hittills!

Antar att jag borde läsa lite om ungdomsgrupper i teori och praktik. Men det är ju så tråkigt. Är mer sugen på att ta en promenad till gymmet. Men det är också bara för att jag hellre gör allt annat än läsa. Alltid svårt att hitta inspiration till att börja. Diska verkar mer roligt liksom..




Sit back down where you belong,
In the corner of my bar with your high heels on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback