En liten uppdatering.

Har haft en liten bloggpaus. Har inte haft så mycket inspiration.
Och har egentligen haft annat för mig.

I fredags tog jag en spontanresa till Uppsala vid sex på kvällen. Jag och Pär-Anders gick arm i arm till Viking's "inflyttningsfest". En massa läkarstudentnördar så jag och bror hängde mest ute på balkongen tills bottenskrapet avlägsnat och bara rumskompis och någon konstig brud var kvar. Tvingade oss in på ett stängt Rosa Pantern och köpte sallad som inte blev uppäten förrän dagen efter på grund av att jag somnade i soffa, och Pärra i fotölj.

Stannade i Uppsala till söndag då jag åkte på IKEA och mötte upp Erika, Micke och lille Leon för lunch. Mamma och pappa kom till Örebro söndag eftermiddag och har varit här i två dagar. Imorse åkte de till Ullared, och imorgon kommer de tillbaka för att stanna en natt innan de far hem till Rätan igen. Kan säga det att det är nog bra att vi tre inte jämt bor i en tvåa tillsammans. Jag gillar att bo själv märker jag..

Har varit och tränat ikväll också. Det var skönt, och välbehövligt efter ett par slappa veckor!

Natti.


I got sunshine in a bag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback