Leather and lace.

För att gå över till något trevligare så kan jag återberätta gårdagen lite kort. 

Skola från 11-16 cirkus. Lång dag i jämförelse med vad vi är vana vid på Socpsyk.
Räsade sen ut till Marieberg där jag mötte upp Cissilur. Lite shopping och tjejprat. Inhandlade en mycket söt klänning på rea. Så söt att den till och med hamnade på väggen. (Har man ont om tavlor så har man). Åt Kinamat, och for sen hem till min lilla boning där det blev Outsiders och Desperate Housewives tillsammans med tända ljus, popcorn, och glass.
En riktig tjejkväll med min favvistjej! 

Nu har jag tagit en promenad. Gick i ett rätt lugn område och sade hej till alla jag mötte. Så glad man bli när andra blir förvånade och glada.
Lite blåst, men solen skiner så det var sannerligen härligt!
Nu har jag betalat lite räkningar. Ska nog röja upp lite i lägenheten innan jag ska åka ut till Cissi's jobb och läsa lite nya tidningar som kommit.
Är rätt behändigt att hon jobbar på en mack faktiskt. Höhö.


Spetsklänning ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma di!

ser inte helheten men den ser fin ut. Ta ett kort på längre håll- Puss!

2011-10-12 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback