En solig lördag.

När jag vaknade klockan åtta imorse blev jag måttligt less. Jag hade ju sett fram emot en härlig sovmorgon. Jag tvingade därför mig själv att somna om igen, och vaknade sen halv tolv. Score! Där lyckades jag helt ok tycker jag.
Nu på morgonen/förmiddagen har jag duschat. Ätit gofrukost. Plattat håret. Sminkat fejan. Målat om naglarna. Så nu är jag fit for fight och redo för tjejmys med Cissi på Marieberg.
Är lite sugen på nya skor =)
Har ju pengar kvar sen utbetalningarna igår. Hyra. Bil. Och spar till semestern som jag och mamma ska på efter jul! (Ja, jag har bestämt det nu).

Hoppas ni får en fin lördag.
Vad ska ni hitta på resten av helgen?

Puss ♥


Silvernagellack.
Införskaffat på Ullared.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Idag är det söndag, kl är 5.52 och jag ska till skogen! Puss!

2011-09-25 @ 05:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback