Hej en sväng.

Tar en ytterst liten paus från läsandet för att uppdatera om vad som händer.

Ellinor ringde och väckte mig klockan sju då hon ville samtala medan hon färdades mellan Svenstavik och Rätan. Bytte några ord med moder'n också när hon var framme. Där hemma bygger de för fullt på vår nya altan, och bilderna visar att de har kommit en bit på väg. Trodde inte så gott om hantverkare faktiskt..



Jag läser för fullt. Försöker verkligen få in allt i skallen. 
Skriver frågor till mig själv, som jag sedan försöker svara på. Blir lite variation, och jag blir inte lika lätt trött i huvudet. Varvar med lite Wordfued också. Då är det inte lika trist. Som sagt ska vi träffas upp några stycken från skolan imorgon med. Därför bjuder kvällen på pluggmys. Ska tända lite ljus när det börjar mörkna, och verkligen göra läsandet till någon gemytligt. Behöver i varje fall inte ha dåligt samvete över att jag är inne hela dagen eftersom det ändå regnar. 

Nej nu räcker det. Lite kaffe på det här så.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ja visst går det fort med altanen, idag ska dom nog sätta in fönstren. Vi har dessutom beslutat att det ska vara fönster även ut mot Tages. Där var en hel vägg men eftersom det är en inglasad altan måste det förstås vara fönster även där.

Lycka till med läsningen! Puss

2011-09-22 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback