Jisses Amalia.

Igår när jag lade mig så skulle jag kunna svära på att jag skulle drömma om en massa gamla gubbar som skrev avhandlingar och studerade orangutangers beteende. Men icke. Jag drömde jag gick fram och tillbaka i ett avlångt hus. Avancerad dröm måste jag påpeka. Kanske min stackars hjärna blev överarbetad efter gårddagen. Den är inte van att hantera så mycket information. Den går vanligtvis på lågvarv.
Vaknade kvart över tre efter orolig sömn, och kunde efter det inte somna om.
Låg och kollade på Big bang theory, och visst gav det med sig efter några avsnitt.

På morgonen har jag drömt om bilolyckor och spyor...

Jag sover dåligt. Jag mår konstant illa. Har hjärtklappning.
Man börjar ju fundera om det här med skola verkligen är för mig? Om jag ska må så här inför varje tenta liksom? Hur ska det gå?

Anyway. Frukost. Och sen läsa!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Konstiga drömmar! Klart att skola är något för Dig, det kommer att gå galant.

Känner Du dig dålig så måste Du uppsöka sjukvården! Puss från mammi!

2011-09-22 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback