Måndag återigen.

Så var det måndag igen.
Har ännu inte lyckats tröttna så mycket på skolan att jag måste släpa mig ur sängen. Fast tungt med all litteratur man ska läsa. Dock är det endast i början man måste läsa socialpsykologins uppkomst och historia. Tråååkigt!

Efter en utekväll i lördags så var Cissi väldigt trasig igår.
Misstänkte ett tag att hon hade hjärnskakning eftersom hon druttade på ändan någon gång (eller flera). Vid halv tolv inatt åkte hon och Jimmy ner till akuten. Jimmy mmsade en bild på henne i en sjukhussäng vid ett. Klockan fem var de hemma igen. Eftersom jag sov så vet jag inte vad som sagts där nere, men jag håller tummen att det inte är något större. Hon fick ju i varje fall komma hem.

Vilket negativt betingat inlägg det här blev.

Blir lite avis på de som är på älgjakt. Vill också sitta i skogen och andas fjälluft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback