Marieberg.

Nu är jag hemma från en fullfjädrad shoppingdag med Cecilia.
Trodde där ett tag att jag skulle gå hem med endast två halsband. Men ack va jag bedrog mig. På slutet släppte det och det blev lite smått och gott trots allt. Bland annat ett bäddset. En jacka. Och ett par suuuperfina skor. Testade dem till Tempo nyss. Det är bra jag har Cissi som smakråd. Hon som kan sånt där.

Fick lite huvudvärk, så det blir att äta något. Sen krypa ner i soffan i mjukisar.
Varför går aldrig En riddares historia på tvn förresten???


Det var en skönhetstävling. Löjligaste jag sett.
På slutet stod värden och mimade till sämsta låten, medan missarna stod och "dansade".


Cissi hade aldrig sett något bättre, sa hon.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Det kan man kalla shopping. Var till Ö-sund igår (lördag) jag kom hem med färg till taket på altan och en pensel! Spar mig till Ullared!?. Med tankte på din fråga på sms: Jag vet inte vilken dag vi åker från Dig men jag måste vara hemma igen på lördagen den 8.10! Puss!

2011-09-25 @ 05:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback